Większe przepustnice po prostu przykręcone powodują więcej powietrza niż paliwa, co oznacza, że silnik staje się ubogi. Praca silnika na zbyt ubogiej mieszance (z mieszanką paliwowo-powietrzną, która ma za mało paliwa) może powodować przegrzanie,
uszkodzenie zaworów i świec zapłonowych, zmniejszenie mocy i potencjalnie całkowitą awarię silnika, jeśli nie zostanie to naprawione. Fabryczna przepustnica jest zoptymalizowana pod kątem pojemności skokowej z fabryki, niestety ludzie dzisiaj mają złe zrozumienie, że to jak dodanie większego gaźnika do silnika starej szkoły, to nie to. Nawet w tamtych czasach wymagane było strojenie i odpowiednia ilość paliwa i powietrza do pojemności skokowej silnika. Twój model z 2019 roku będzie wymagał odblokowania i strojenia PCM, w przeciwnym razie będziesz miał straszne problemy.
Więcej problemów, gdy zostanie zainstalowana zbyt duża przepustnica.
Przegrzanie:
Uboga mieszanka spala się goręcej niż bogata mieszanka, co prowadzi do wzrostu temperatury w komorze spalania.
Uszkodzenie zaworów i świec zapłonowych:
Przedłużona praca na ubogiej mieszance może spowodować spalenie zaworów i przegrzanie oraz stopienie świec zapłonowych, co prowadzi do przedwczesnej awarii.
Zmniejszona moc:
Niepełne spalanie spowodowane ubogą mieszanką powoduje utratę mocy i wydajności.
Wypadanie zapłonów:
Uboga mieszanka może prowadzić do wypadania zapłonów, co może dodatkowo pogorszyć problemy, takie jak przegrzanie i uszkodzenia.
Awaria silnika:
W ciężkich przypadkach, stale ubogo pracujący silnik może doprowadzić do całkowitej awarii silnika.
Inne objawy:
Zawahanie podczas przyspieszania, nierówna praca na biegu jałowym, gaśnięcie i kontrolka silnika mogą również wskazywać na ubogą pracę silnika.
Przyczyny ubogiej pracy:
Uszkodzone czujniki tlenu, nieszczelności w układzie podciśnienia, zatkane wtryskiwacze paliwa, uszkodzona pompa paliwa lub uszkodzony czujnik masowego przepływu powietrza mogą przyczyniać się do ubogiej pracy silnika.
Musisz uważać na fałszywe roszczenia legacy, że możesz po prostu przykręcić te rzeczy i sprawić, by Twój samochód jeździł jak bestia. Tak wiele osób na to wpada, ponieważ 20 tysięcy ludzi nie wie i śledzi
kogoś, kto coś opublikował. Pokaż mi Dyno i udowodnij modyfikacje, to moje zdanie, dodawanie i wykonywanie modyfikacji wydajnościowych to coś więcej niż przykręcanie rzeczy i uleganie fałszywym
roszczeniom ze strony producentów i postów w mediach społecznościowych.