Dodge Challenger Forum banner

Szybki kolektor dolotowy 102 lub 6,4 do RT

585 views 5 replies 5 participants last post by  0920hopsingan  
#1 ·
Hej, chłopaki, rozważam kilka różnych opcji ulepszonego kolektora dolotowego i zawęziłem je do kolektora 6.4 lub FAST 102mm. Powiedziano mi, że FAST nie wymaga żadnego ponownego okablowania ani niczego w tym rodzaju, podczas gdy 6.4 tego wymaga. W ogóle nie znam się na elektryce lol. Jeśli chodzi o FAST, nie ma zbyt wielu informacji na temat tego, czy potrzebuję dodatkowych elementów montażowych, czy tylko samego kolektora. Czy ktoś wie, czego potrzebuję? Czy w ogóle warto to brać zamiast kolektora 6.4, biorąc pod uwagę moje umiejętności elektryczne w zakresie ponownego okablowania i przekierowywania przewodów?

#2 ·
Nigdy nie słyszałem o szybkim kolektorze dolotowym do silnika Hemi. Większość ich rzeczy to seria LS. Chociaż mogę się mylić.
Możesz dostać cały zestaw 6.4, który będzie miał kolektor dolotowy, czujnik map, kontroler zaworu aktywnego biegacza itp. za nieco ponad 1100 $ plus 400 $, jeśli chcesz go powiększyć.
Nadal musisz zdobyć własny kolektor dolotowy w stylu 6.4. I strojenie. Wydaje się dużo za około 15 KM. Duże kolektory dolotowe z portami są bardziej modyfikacją wspomagającą dla innych modyfikacji. Tak naprawdę nie jest to dodatek do mocy sam w sobie.
Kolektor dolotowy 102 mm i korpus przepustnicy nie dodadzą żadnej mocy, jeśli silnik nie będzie zasysał więcej powietrza z dużego wałka rozrządu, większych zaworów, portowanych głowic, kolektorów wydechowych itp.

#3 · (Edited)
@Freighttrain34