Dodge Challenger Forum banner

Mopar-winkels in Houston, Texas

5.7K views 9 replies 6 participants last post by  CLARK333  
#1 ·
In de hoop dat iemand me kan helpen, heb ik een nieuwe 2022 Challenger TA gekocht, 5.7 L, en ik wil wat upgrades doen. Ik vraag me af of iemand hier op het forum een goede garage kan aanbevelen, of misschien zelfs een goede techneut/monteur (geen achtertuinmonteur) die weet waar hij mee bezig is en wat wil verdienen. Ik zou het erg op prijs stellen, bedankt bij voorbaat.
Jack

#3 ·
Een reis naar Forth Worth is de moeite waard. Baily's Hyperformance zijn Mopar-tovenaars met 's werelds snelste Dodge Demon. Ze hebben mijn T/A geĂĽpgraded.

#4 ·
#6 ·
Pietz Performance Tunes is een zeer gerenommeerde winkel in de omgeving van Houston.

Ik heb net een andere Mopar-winkel in de omgeving van Houston ontdekt, genaamd Flyin Ryan Performance. Ik geloof dat ze zich in de omgeving van The Woodlands bevinden. Ik woon in Georgia, maar ik heb tien jaar in de omgeving van Houston gewerkt (en werk er nog steeds).

Ik heb al mijn 5.7 werk aan mijn Challenger laten doen bij Doctor Differential and Speed Shop in Groves, TX (Port Author), maar hij heeft onlangs zijn winkel gesloten omdat hij een aanbod had aangenomen dat te lucratief was om te weigeren.

Flyin Ryan Performance heeft een pagina op Instagram. Ik ken persoonlijk niemand die daar al Mopar-werk heeft laten doen.

Alex Peitz van Peitz Performance heeft een solide, bewezen en zeer gerenommeerde staat van dienst met alles wat te maken heeft met prestaties van Mopar, Ford en Chevy. Geweldige klantenservice en de beste prijs-kwaliteitverhouding. Nu Doctor Diff gesloten is, zal ik mijn Challenger naar hem brengen als de tijd komt om mijn nokkenaspakket in mijn 5.7 te laten plaatsen.

#7 ·
Pietz Performance Tunes is een zeer gerenommeerde winkel in de omgeving van Houston.

Ik heb net een andere Mopar-winkel in de omgeving van Houston ontdekt, genaamd Flyin Ryan Performance. Ik geloof dat ze zich in de omgeving van The Woodlands bevinden. Ik woon in Georgia, maar ik heb tien jaar in de omgeving van Houston gewerkt (en werk er nog steeds).

Ik heb al mijn 5.7-werk aan mijn Challenger laten doen bij Doctor Differential and Speed Shop in Groves, TX (Port Author area), maar hij heeft onlangs zijn winkel gesloten omdat hij een aanbod accepteerde dat te lucratief was om te weigeren.

Flyin Ryan Performance heeft een pagina op Instagram. Ik ken persoonlijk niemand die daar al Mopar-werk heeft laten doen.

Alex Peitz van Peitz Performance heeft een solide, bewezen en zeer gerenommeerde staat van dienst met alles wat te maken heeft met prestaties van Mopar, Ford en Chevy. Geweldige klantenservice en de beste prijs-kwaliteitverhouding. Nu Doctor Diff gesloten is, zal ik mijn Challenger naar hem brengen als de tijd rijp is om mijn nokkenaspakket in mijn 5.7 te laten plaatsen.
Precies! Ik waardeer uw input, zal ze bekijken, bedankt.