Dodge Challenger Forum banner
41 - 60 of 119 Posts
Of soms als je erachter komt dat minder meer is voor jou persoonlijk. Ik jaagde op pk's op sportmotoren en besloot uiteindelijk dat een 600-750 cc motorfiets precies goed was voor mij en de wegen die voor mij beschikbaar waren, er is plezier in om iets echt een beetje uit te kunnen wringen.
Mijn constante plug voor de Miata.

Als je een Pentastar V6 rijdt, rijd dan geen 5.7 hemi. Als je een 5.7 hemi rijdt, rijd dan geen 392 hemi. Als je een 392 hemi rijdt, rijd dan geen Hellcat. Als je een Hellcat rijdt, rijd dan geen Hellcat Red Eye.
Als je dit doet, zul je gelukkig en tevreden zijn met wat je hebt.
Klinkt goed, maar het werkte niet voor mij.

Willen HC-bezitters dat ze een Redeye hadden?

Willen Redeye-bezitters dat ze een Demon hadden?

Willen Demon-bezitters dat ze een 170 hadden?

Willen 170-bezitters dat ze een NHRA Pro Stock-auto hadden?

Waar houdt het op?

Ik ben dol op mijn SRT8 omdat:

Hij snel genoeg is om me pijn te doen, de verzekering is spotgoedkoop, het is een premium auto, geen cookie cutter trim level, en niet iedereen in de VS probeert hem te stelen.
Nee, nee, nee en nee. Het eindigde met mijn 2014 Shaker...
Image

Hmmm, ik heb een 3.6L Pentastar. Heb een paar dagen een Scat gehuurd. Als geld geen probleem was en ik mijn AWD GT als DD kon houden, zou ik een 1320 voor de zomer nemen.

Of soms als je erachter komt dat minder meer is voor jou persoonlijk. Ik jaagde op pk's op sportmotoren en besloot uiteindelijk dat een 600-750 cc motorfiets geschikt was voor mij en de wegen die voor mij beschikbaar waren, er is plezier in om iets echt een beetje te kunnen uitwringen.
Ik heb recensies van de nieuwe C8 ZR1 bekeken en veel recensenten hebben hier commentaar op gegeven. Als je een bepaald niveau van vermogen en snelheid bereikt, is het niet langer leuk op de weg. Zo'n auto is ellendig om onder controle te houden.

Ik vraag me gewoon af of alle Scatpack-eigenaren een Hellcat willen. Ik heb onlangs een 2020 Scat gekregen met 3K mijl. Heeft de shaker, dynamics package (275's in plaats van 245's en rode brembos), mid mufflers vervangen door vibrants, en een handgeschakelde versnellingsbak met een Barton shifter. Geweldig om te rijden. Ziet er geweldig uit en klinkt geweldig. Moet ik echt 20-30K meer uitgeven om 0-60 in .6 seconden sneller te gaan? Ik denk dat ik tevreden ben. Gewoon geĂŻnteresseerd om de gedachten van anderen te horen.
Ik heb mijn tweede Scatpack, mijn eerste was een narrow body & ik heb nu een Widebody. Mijn eerste Scatpack heb ik opgehaald bij een dealer & ik heb mijn Widebody op specificatie besteld. Toen ik mijn WB wilde bestellen, was ik oorspronkelijk van plan om weg te lopen met een hellcat. Dit is na Covid, dus de dealer wilde niet genoeg met me samenwerken om de hellcat te krijgen, dus ik kreeg uiteindelijk een volledig geconfigureerde WB Scatpack. Tot op de dag van vandaag wil ik nog steeds die hellcat
Image

Toen ik mijn 6.4 had, dacht ik erover om een Hellcat te kopen, en ik heb goed gekeken naar een Redeye nadat de 6.4 total loss was. Uiteindelijk denk ik dat ik het gelukkigst zou zijn met de 6.4 en een andere nokkenas. Iets met meer top-end rush dan standaard zou het perfect voor mij maken.

Ik heb recensies bekeken van de nieuwe C8 ZR1 en veel recensenten hebben hier commentaar op gegeven. Als je een bepaald niveau van vermogen en snelheid bereikt, is het niet langer leuk op de weg. Zo'n auto is ellendig om onder controle te houden.
Dat begrijp ik helemaal niet. De HC is zo volgzaam als een pasgeboren kitten als je erin rijdt als een auto met zes cilinders. Hij gedraagt zich alleen als een woedende tijger als je dat wilt.

Ik zal dit aan mijn bericht toevoegen.
Als je geen ervaring hebt met krachtige voertuigen, is het misschien een verstandige beslissing om er geen te nemen.
Ik ga niet tegenspreken, maar Hellcat-eigenaren (en laten we eerlijk zijn, zo ongeveer iedereen op dit forum) heeft de mentaliteit Houd mijn bier vast en kijk hiernaar :ROFLMAO:

Ik heb mijn tweede Scatpack, mijn eerste was een narrow body & ik heb nu een Widebody. Mijn eerste Scatpack heb ik bij een dealer opgehaald & ik heb mijn Widebody op specificatie besteld bij mijn tweede. Toen ik mijn WB wilde bestellen, was ik oorspronkelijk van plan om met een hellcat weg te lopen. Dit is na Covid, dus de dealer wilde niet genoeg met me samenwerken om de hellcat te krijgen, dus ik kreeg uiteindelijk een volledig uitgeruste WB Scatpack. Tot op de dag van vandaag wil ik nog steeds die hellcat View attachment 386799
Die auto is gaaf man!! Zo cool, hou van de gele Alcantara stoelen. Dat is een geweldige optie. Ik zie niet veel Scats in de buurt waar ik woon met die kleur stoelen.

Ik ben overgestapt van een '17 5.7 TA plus naar mijn '19 Scat Shaker die ik afgelopen oktober heb gekocht. Snel genoeg voor mij, ik ben absoluut dol op de auto. Geen Hellcat in mijn toekomst. Ik heb ook graag een mooie Mopar-truck, dus ik heb mijn Powerwagon. Ik betaal elke maand genoeg binnen mijn budget voor de Scat en Powerwagon, dus een Hellcat zou niet eens mogelijk zijn. Als ik het zou kunnen doen, zou ik de Scat nog steeds houden en misschien de Wagon inruilen voor een TRX tho....hahaha..đź’Şđź’Şđź’Şđź’Ş
Image

Image

550 -590 whp zou perfect voor mij zijn, wat een hellcat is in de zwarte sleutelmodus en als ik me meer energiek voel, kan ik met een druk op de knop naar de rode sleutelmodus gaan. Plus het gejank is bedwelmend. Vooral als je de standaard inlaat verwisselt voor een legmaker. Om mijn scat pack in de buurt van 550 tot 580 te krijgen, zou ik bijna 20k moeten uitgeven. De motor reviseren, gesmede internals, LT headers, nokkenas en een goede tuner... nu is mijn auto een raceauto. Zeg vaarwel tegen dagelijks rijden

Ik begrijp dat helemaal niet. De HC is zo volgzaam als een pasgeboren kitten als je erin rijdt als een auto met zes cilinders. Hij gedraagt zich alleen als een woedende tijger als je dat wilt.
Precies. Waarschijnlijk door de EPA-voorschriften, maar een Scat Pack voelt hetzelfde aan als een Hellcat onder de 3k (en ik durf te wedden dat de 5.7 ook hetzelfde is). De dingen beginnen op te pikken bij 3k, en alle Hellcat-magie zit boven de 4k.

Ik rijd altijd met de rode sleutel, maar op snelwegritten ga ik in de Eco-modus, wat bij een M6 niets doet behalve het vermogen verlagen tot 500 pk. Dat vergeet ik als ik weer de snelweg op ga, maar het voelt net als een Scat Pack. Mijn verlengde garantie is net verlopen, maar ik houd hem standaard, geen zin meer om met gemodificeerde auto's te knoeien.

Voor een derde van het kostenverschil tussen wat het me in 2019 kostte voor mijn 1320 en wat een Hellcat zou hebben gekost ($20.000), heb ik 500rwhp via een MMX Max Effort V2 nokkenas (en alle vereiste bijbehorende onderdelen). Daarmee daalde mijn kwartmijl tijd van 11.492 standaard naar 10.986. Als ik sneller en schoner kan starten dan de Hellcat-coureur, kan ik de gemiddelde verslaan.

Met mijn lachgas zit ik op 600rwhp. Nog niet met de lachgas geracet, maar gebaseerd op vergelijkbare lachgas 6.4's, zou ik in de midden tot lage 10's moeten zitten... de standaard Hellcats overtreffen en nog steeds aanzienlijk geld overhouden van het oorspronkelijke verschil.

Ik zou de chop, rumble en shake van mijn nokkenas niet willen ruilen voor het zeldzame gejank van een supercharger, zelfs als het geld gelijk zou zijn.

Eigenlijk niet. Oorspronkelijk was ik van plan om de Sublime Hellcat (2015) van een collega te kopen in perfecte staat voor een perfecte prijs. Ik heb er 3 keer mee proefgereden. Elke keer glimlachte ik...totdat iemand me wilde inhalen, de politie me wilde volgen, en ik steeds terugkwam bij het feit dat ik net zo spectaculair in de gevangenis kon belanden met een auto van 485 pk. Geweldige auto, maar had hem gewoon niet nodig.

De ScatPack staat in het testament voor mijn schoonzoon.

Ik denk niet dat er "afgunst" is. V6-bezitters staan niet te springen om naar een 5.7L te gaan, ik zou mijn 5.7L niet inruilen voor een 6.4L, tenzij het een gesmede 6.4L was. Ik denk niet dat 6.4L-bezitters staan te springen om naar een 6.2L te gaan, maar wie zou er nu een gesmede 426 met 1500 pk afwijzen?

41 - 60 of 119 Posts